administratief, technisch en commercieel secretariaat

Een ervaring van 25 jaar  

U wenst de administratieve taken van uw onderneming toe te vertrouwen aan een extern kantoor ?

Aarzel niet langer en vertrouw mij uw secretariaat toe.  Ik werk vanuit mijn kantoor te Evere.  Communicatie gebeurt via mail, telefoon, skype en ik kom regelmatig naar uw kantoor.

Voordelen van deze werkwijze :

  • u hoeft geen extra lokaal “secretariaat” te voorzien
  • geen personeelskosten
  • 100% beschikbaarheid

Uw assistent(e) is ziek ? met verlof ? 

Uw secretariaat is overbelast ? U hebt geen alternatief ?

Ook hier bied ik mijn hulp aan :

  • ofwel neem ik haar/zijn taken over via mijn kantoor te Evere
  • ofwel kom ik enkele uren per dag naar uw kantoor.  Ik verplaats me in Brussel en randgemeenten.

U kiest zelf voor de uit te voeren taken en U bepaalt zelf de duur van mijn tussenkomst.

Voordelen van deze werkwijze :

  • geen ongewenste verrassingen : u betaalt enkel voor wat overeengekomen werd.

Enkele taken die deel uitmaken van mijn aanbod :

  • tikwerk in het Frans, Nederlands en/of Engels met of zonder dictafoon
  • opstellen van briefwisseling en andere documenten (Frans / Nederlands / Engels)
  • behandelen van de –in-post via domiciliatie
  • nalezen en verbeteren van allerhande documenten
  • codering en upgrade van uw bestanden
  • “hotline” voor bijvoorbeeld het maken van afspraken
  • Vertalingen : van het Nederlands naar het Frans, van het Frans naar het Nederlands en van het Engels naar het Nederlands en/of Frans.

Tenslotte enkele “keywords” :   drietalig – beschikbaarheid en flexibiliteit – vlotte en spontane communicatie

Neem gerust contact met me op via het hier opgegeven telefoonnummer of via het antwoordformulier.  U kan me tevens bereiken via mijn facebook-pagina.